Mysig dag <3

Ca halv 1 va jag och Marcus hos min farmor och farfar! Jag hjälpte de att plocka in ved och så spela vi lite kort och åt! Va jätte mysigt och roligt att träffa de och snacka lite skit! De är så underbara människor! Inget skulle kunna ta deras plats. Jag älskar min farmor och farfar!

Vi va på middag hos Marcus mamma också! Vi åt efterrätt, chokladpudding med grädde och hallon <3
Hon är så sjukt påhittig och duktig på att laga mat! Ser henne nästan som en extra mamma ibland :) fast det vet ingen :P
Hon är så godhjärtad och underbar! Sjukt bra och positiv person!

Sen efter det drog jag och Marcus på bio! Filmen va jätte bra och rolig, "Micke och Veronika" hete filmen :) den va heltklart värd pengarna, den lilla resan och tiden :)
Den handlade om Micke och Veronika (som ni kanske förstod) som tillslut blir ett par! Men de har lite problem.. Barnen (12år) gillar inte varandra överhuvudtaget och Veronikas familj ogillar Micke! Sen kommer de fram att Micke ljugit.. Hur slutar det? Löser de allt? Försöker de lösa allt? Isf hur löser de allt? Ja, svaren finns i filmen!
Se den! :)

Nu är Marcus och jag hemma och bara tar de lugnt :) imorgon kanske de blir lite enduro körning för min pojk, då blir de bilder! Kanske lägger upp nån bild hör på bloggen vem vet ;)





(Farfar röker inte)

Kommentera här: