funderingar

Kanske bara jag som får konstiga frågor i mitt huvud? Men idag skrev jag ner de frågor jag fick upp under ett toabesök! :) Kanske låter lite skumt.. men jag tänker skriva frågan sen googla på svaret! Hoppas ni gillar de! ;)
 
FRÅGOR
 
1. kan tvål bli gammal?
Tvålen kan torka ut om den står för länge och parfymen i tvålen kan härskna och börja lukta illa! Men inte mögla..
 
2. vem kom på att toapappret skulle vara vitt?
Joseph Coyette kom iaf på toalettpappret! Hittade inget om vems ide de va att det skulle vara vitt.. men antar att de han som kom på det också!
 
3. varför betyder röd att vattnet är varmt? Asså på kranen finns det ju blå och röd färg som visar "vrider du åt det håller blir de varmt.."
 
Den är en eldigfärg.. och blått är en svalkande färg. Det var de jag hittade! ;)
 
 
 
Jaha.. Är inte supernöjd med svaren jag fick men de får duga!
 
Marcus har åkt iväg på ett jobb som är lite längre bort så han kommer hem på torsdag igen! Kommer sakna honom.. men hoppas jag får bra sömn inatt iaf! Måste ju få ut något posetivt av de hela! Hoppas att han har de bra och trivs på hotellet osv. Ska snart smsa och fråga honom hur de går och om han har fått ett fint hotellrum osv!
Jag var iaf helt slut på jobbet idag.. sov ganska dåligt inatt. Men jag kommer gå och lägga mig tidigare ikväll och försöka slappna av och sova djupt!
 
 
Till videon jag huller på att göra så måste jag köpa lite grejer.. så det kan nog ta till efter jul! Jag har ju lite att göra inför julen också.. Blir mycket nu men jobbar på det! :)
Det är inte filmningen som tar tid det är det jag ska förbereda för att filma! Haha.. vill inte avslöja för mycket! Även fast jag redan typ har gjort de i ett annat inlägg :)
Nej men nu ska jag kolla lite youtubers och fixa lite! Bye :)

Kommentera här: