Söka jobb?

Tycker ni jag ska söka helg jobb?
Jag skulle kunna jobba vart som helst. Kanske ringer runt lite imorgon och söker lite jobb! Behöver extra pengar!
Lika bra att spara ihop så jag kan köpa ny dator etc! Och såklart spara pengar så jag kan flytta hemifrån nån gång :)
 
Som ni vet så är de inte gratis att köpa egen lägenhet eller villa! Men jag vill flytta så fort som möjligt så jag kan sprida ut mig som jag vill! Skulle ju vara najs att ha ett vardagsrum! Just nu har jag ju vardagsrum och sovrum i ett!
 
Hur ser mina drömplaner ut då?
Jag vill ha ett enkelt sovrum. Det behöver inte vara stort! Walk in closet skulle vara najs! ;)
Sen skulle jag faktiskt kunna ha kontor i min walk in closet.. så smidig är jag! :)
Sen såklart kök, vardagsrum och toalett! OH badkar också! :)
 
Kan skissa på hur jag vill ha min walk in closet och lägga upp på bloggen! :) Kanske tar de i helgen eller något! Mina drömmar asså... HAHA! :)
 
Men jag mår iaf mycket bättre nu! Jag kan äta utan problem magen värker lite gran då och då! Och jag är inte gravid! ;)
Hade ett g-t liggandes i en låda så jag passade på att kolla upp det för man blir ju lite nojig när man har gått upp några kilo och desutom får ont i magen! Jag är larvig jag vet.. men nu ska jag iaf sova :) Natti natt! :)

Kommentera här: