Övningsköra

Idag ska jag övningsköra med skolan!

Det kommer en körskola som vi får köra med, vi fick köra i 1:an också. Men då va vi i brunna, nu ska vi vara i bålsta!
Jag har ingen energi alls.. Känner mig hängig och seg.. Ont i huvet osv.. Men tar tagit en huvudvärkstablett så de borde släppa iaf!

Nu ska jag iaf byta om så jag kan börja gå ner mot stationen. Men funderar på om jag verkligen ska äta maten i skolan eftersom den är så vidrig!!
Vi har haft så mycket problem med maten i skolan.. Förra året fick nästan alla ont i magen och vart lösa i magen nästan direkt!
Och nu i år hitta vi en geting?
Va fan är de för fel ?!

Men ja ni kanske förstår mig!

Imorse hade jag ingen bra morgon.. Jag började blöda näsblod! Bara helt plötsligt.. Inte speciellt mysigt..
Men jag hoppas på att dagen blir bättre!

Har ni börjat övningsköra än? Har ni tagit körkort? Hur kändes det för just dig?




Kommentera här: