Brev

Hejsan hejsan!!
Idag har vi hunnit med mycket! :)
Husbilen är iordning och parkerad på sin plats, hojen påbörjad för renovering och shoping!
Marcus köpte kläder och bra och ha saker! Tex tandborstar, shampo, balsam, och doft grej man har i bilen och mm!
Jag köpte bara kuver som man kan posta till tex farmor och mormor och morfar! :) De gillar ju brev! Så tänkte skicka iväg lite sånt till mina nära och kära som gillar sånt :)
Snäll jag är va? ;)
Har inte blivit mycket bloggande idag pga mycket att göra!
 
Marcus och jag kanske ska åka och kolla på bio! Vet inte vad för bio än.. eller när, var eller hur vi tar oss dit! Men förmodligen med bil :) Kommer bli super mysigt!
Imorgon börjar veckan igen! Och då blir det praktik :) Hoppas på sol och glada miner! Men verkar som det bara är glada miner på det företaget! :)
 
MORSDAG är det också! :D Min mamma har fått kramar hitills men kanske köper något litet till henne när vi ändå ska iväg på äbventyr ;)
 

Kommentera här: