Jobba

Jaha! Dags att jobba igen :)
Får se hur den här dagen blir! Jag har såklart ingen aning förutom att det är en tidig morgon och att jag slutar vid 4! Nästa vecka kommer det hända lite mer saker.. Den här veckan är de bara en sak som händer! Och vad? Jo pappsi fyller år! :D Han fyller år på fredag! GRATTIS I FÖRSKOTT!
 
tyvärr kommer jag förmodligen inte träffa honom på hans födelsedag men vem vet! Och snart är de jul! WOHO!
Får se om jag har börjat med videos tills dess och om jag har de blir de en video om hela min jul :) Spännande va! Hoppas hoppas hoppas! Jag har verkligen börjat planera!
Jag ska börja planera redan nu på olika videos jag kan göra osv.. Några tips för en nybörjare?
Såklart ska jag ha en grundvideo om vem jag är osv! Kommer bli roligt :)
 
Jag kollar mycket på andra youtuber så kommer få ider från de såklart! Det kommer bli lika roligt de! Jag bryr mig inte om tittare osv.. jag vill bara ha roligt! :) Något att göra lixom! 
 
Hoppas ni blir taggade och kommer hänga med på äventyren! :)

Kommentera här: