Jobba jobba jobba

Idag här jag bara jobbat hela dagen!
Nu har jag 15 min rast och då passade jag på att sorter kuponger och pant lappar mm så jag har mindre att göra när jag slutar! :) blir enklare så!

Så nu är de sorterade och fixade så fe går fort fort fort i slutet! ;)

Det är exakt 1 år sen farfar dog idag. Det känns verkligen i hjärtat att han är saknad och borta.. Det kändes inte roligt när jag kollade i kalendern och insåg vilken dag de va idag! Usch.. Sånt är aldrig roligt! Men jag får jobba för då tänker jag inte lika mycket på det! Det är ju iaf positiv. Jag saknar min farfar så otroligt mycket!

År 2015 är de jobbigaste och hemskaste  året jag har varit med om! Jag förlorade 3 familjemedlemmar. Varit på 3 begravningar.. Det va inget bra år. Jag kommer aldrig glömma det året! Usch.. Plus att 2015 va jag med om snuskiga gubbar.. Och jag vet inte vad! Men 2016n svik mig inte!

Kommentera här: