klippa mig

jag har fått en tid hos frisören nästa vecka och.. jag funderar ganska mycket på att klippa håret ganska kort.. för mitt hår är ganska slitet!! Och.. ja.. jag skulle behöva börja om på nytt men hur ska jag göra? Ska jag bara klippa topparna? Och börja sköta mig med att klippa håret varannan månad eller ska jag kapa av håret och börja om på nytt? Jätte jobbigt... för om jag ska kapa av håret kommer det isf bli typ såhär...
Något av de två.. ganska kort!! Och ett helt nytt stylingsätt..
 
Men en frisyr jag skulle vilja ha är typ en frisyr som Pink har haft eller har.. men jag tror inte det finns på kartan att det ska passa mig! Tyvärr..
Och det skulle iaf vara de här!
Skillnaden är väl att sidorna är kortare.. men vette fan.. tror inte jag passar i det! Jag är inte så vågad av mig så kommer nog inte bli en chansning för de här.. :( Men skulle bli kul.. kanske nästa år?
jag vet inte.. behöver tips!!
 
Tog en bild lite nabbt med datorn så mobba inte kvaliten! Datorn kan inte rå för de! :P
Nej men såhär är mitt hår i nyläget.. och om jag skulle kapa de.. ah! fatta shocken! jag skulle känna mig naken! Men de kanske är de jag behöver! Asså inte känna mig naken.. tänke mer på att klippa av mig håret och börja om!
 
vad tycker ni är smartast? Klippa av håret kort kort... eller börja sköta håret och klippa varannan månad och ha i oljor, värmeskydd och hårinpackningar! Hur ska jag göra? Skulle vara roligt att se min familjs min när jag kommer hem i kort hår men.. asså. Haha sen är de ju så det kommer se ut tills det växer ut igen! Det är ju de ända problemet! :P
Snälla hjälp mig!
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Klipp kort men inte för kort, å låt dom klippa upp de till en frisyr.. Klipp typ 5-10cm ovanför axlarna, och bort med luggen, tunna ut och klipp upp/styla sen sköter du om håret :)

Svar: Marcus, du menar typ så som jag hade förut?
Loppantessan

Kommentera här: