Skapa ny blogg!

Min plan är att jag ska skapa en ny blogg och börja om på nytt! jag har bestämt mig för att byta namn på nästan alla sociala medier! Jag har rdan påbörjat det men vill vänta med bloggen pga att om jag bara bytr utan att berätta så hittar ni inte till min blogg när jag har startat en ny! Så jag väljer att starta en ny om kanske 2-3 månader och kommer påminna er då och då om att jag ska byta blogg! Men såklart måste jag fixa en ny header och fixa till den nya bloggen så den blir snygg och redo för att använadas! Jag vill inte sätta ett fast datum pga att jag inte vet hur mycket tid jag kommer ha över till att fixa den nya bloggen men jag ska iaf starta upp den men inte berätta namnet! Och sen när den är färdig för användning kommer jag skriva en länk till min nya blogg så det bara är att klicka in sig på den! :)
Hoppas ni kommer följa mig på den bloggen så som ni följer mig här! :)
 

Kommentera här: