Gick bra på gymmet!

Detgick jätte bra på gymmet idag! Vi körde ben som vi sa och mina knäl sa typ stop... fick ganska ont i de så fick vara lite försiktig och köra lugnt! Känns ganska tråkigt att de inte ville mer.. :( Men det är bara att vänta till de blir snälla igen! :) Tror jag hade ont efter i helgen när vi var på crossbanan och var tvugna att springa upp och ner för backar osv.. så får skylla mig själv lite! :P
 
Efter gymmet tog vi en liten promenad till suchi resturangen och köpte sushi! Det var jätte gott! :D Mumms! Med de vi inte tänkte direkt på var att vi skulle behöva gå hem.. ont i benen och mätta! Uh.. det var inte så kul! Men det gör inget! Imorgon får vi se om jag har någon träningsverk! Känns som jag kommer få de.. men man vet aldrig! haha! :) Känns ändå ganska bra att ha träningsverk eftersom då vet man att man har varit duktig! YEAH! :)
 
Nu ska jag ta det lugnt och vila benen lite... det behöver jag!! Mina ben och jag är inte direkt överens.. eller mina knän och jag. Men det är bara att kämpa så kanske mina knän blir bättre och min kropp finare! Håller tummarna! :)

Kommentera här: