Ändrade planer

Idag hade jag tänkt åka förbi morfar innan jag och Marcus ska på middag hos Marcus mamma. Men tror inte det kommer bli så.. Vet inte.
Klockan är ju snart 12 och middagen är kl 4. Jag hinner inte.. För det blir lixom fel håll! Morfar bor i Västerås och middagen är åt andra hållet! Nopp.. Vi kommer inte hinna! Så.. Det blev lite ändrade planer.

Jag hade glömt mina nycklar hos Anna så hon kom förbi med de imorse när jag sova haha.. Duktig jag är..

Jag kommer inte ihåg vad stället heter just nu, där vi ska äta middag. Men tror det tar ca 1h dit! Men det märker vi :)
Jag måste också klippa mig så tänkte boka en tid till nästa vecka kanske.. Får se hur jag gör :) kanske skuter upp de en vecka till!! Haha.. De kommer kapa hela mitt håååår :( men jaja.. Jag får skärpa mig och klippa håret oftare och vårda mitt hår bättre! Haha! Jag är inte så duktig på det här :s

Kanske kan åka och lämna in min dator innan middagen! :) det skulle vara perfekt! Kanske ska göra det på en gång!? Vi får se ;)

Kommentera här: