Är jag nöjd?

Jag testade ju porplåstret igår. Ja, det funkade ganska bra! Jag kanske hade lite för höga krav på den men det funkade! Den drog ut porer, hela porer! Det var hur coolt som helst! Och lite äckligt.. Ber om ursäkt för äckliga bilder!! Men ni behöver inte kolla på bilderna om ni inte vill..

Men jag blötte med väldigt varmt vatten så porerna skulle öppna sig sen tröck jag på plåstret! Och vänta i ca 12 min. Plåstret stelnade!!

Jag trodde det skulle göra lite ont men det kändes knappt. Jag kollade noga när jag drog och såg att det fånga upp porerna! Kändes som en dröm!
Men när jag var klar så satt det såklart kvar några porer men den drog fortfarande bort några stycken! Så jag ska köra igen om 3 dagar. Sen får vi se resultatet om några veckor om de har blivit mindre porer. Isf köper jag ett till paket så fortsätter jag med de! Jag gjorde även på hakan och det funkade också!


Man ser ganska rolig ut med den här på.   Men såhär satte jag den. Tryckte ordentligt runt vingarna osv.


Sen blir de spännande jag började dra bort den! Ni ser ju redan här att det är massvis med skit på den! Ursäkta mina mörka ringar under ögonen.. Men var ganska trött!


Ser ni alla prickar!! Jag skulle egentligen tagit en bild från sidan så man ser bättre... Men det är en som ligger snett! Det är så sjukt mycket skit som den drog bort! Desutom blev min näsa babylen! Hakan också för den delen ;)


Hitills gillar jag den här produkten! Hoppas ni också gör de!

Kommentera här: