Mina nya kläder!!

Jag köpte ju nya kläder igår! Och idag ska ni få se de! 😍 inte så bra bilder men bättre än inget!
Allt är köpt på Lindex!
rutorna längsta upp är en vit tröja! Hur skön som helst! Plus att den har den där snygga detaljen på ryggen! Love it!

Storlek: S
Pris: 199kr

Vita koftan i rutan i mitten är en av mina favoritplagg i hela min garderob! Den är så sjukt snygg, skön och värmer lite! Det känns som jag går omkring med en tunn filt! Bara att jag inte behöver hålla i den! Och jag älskar filtar! 😂
Storlek: XS/S
Pris: 249kr

Svarta byxorna i rutorna längst ner! De e så sjukt sköna och jag älskar de med hela mitt hjärta! Jag avgudar de! Skönaste jag har varit med om! 😂

Storlek: M
Pris: 199kr


Det var allt jag köpte igår på Lindex! Och senare idag kommer min nya bikini rop komma upp på bloggen! För jag har inte visat bild på den än! Sen har jag ett par glasögon också!

Kommentera här: