Nya planer

nate och jag skippar träningen idag pga att han var på ett jobb som skulle dra ut på tiden så då är det bättre om vi tar de imorgon så han slipper stressa osv! :)
jag kanske gör lite hemma träning idag! Får se hur jag gör! :)
 
Men min tanke är att jag kanske kan få lite gjort här hemma innan jag gör något mindre viktigt! xD Men städa är väl alltid bra och plocka diska, tvätta.. och ja! Såna där bra att göra saker! :)
 
Det gick väldigt bra på jobbet idag också! jag var i både kassan och i självskanningen! Och ni som inte vet vad självskanning är så är det där alla går omkring med en egen skanner och skannar alla sina egna varor och sen betalar själv! Man gör allt själv! Och ibland kan kunderna behöva hjälp eller om de har otur så måste personalen (alltså jag i det här fallet) skanna kanske några varot för att se så de har skannat sinna varor! Och i absolut värsta fall (för kunden) å måste de ta alla sina varor till en kassa och göra nästan precis som man gör i en vanlig kassa! Och det är en säkerhetskontroll ifall någon snor eller glömmer skanna något! Och vi som jobbar väljer inte vilka vi ska skanna några varor på eller ta alla varorna på bandet det avgör ödet! hahha nej men det är slumpmässigt vilka som slipper eller de som blir kollade! Sen om man köper cigaretter eller någon man måste ha en viss ålder för att köpa så tillkallar maskinen personal eller om man köper tex nagelack eller något liknande så tillkallas personalen också ifall det skulle vara en tester! Så personalen får kolla på den så den är okej! :) Det är ganska enkelt när man väl kan de!
 
Nu ska jag försöka städa lite på rummet så det händer något! ;)

Kommentera här: