Grym fest igår

Asså vi hade så sjukt roligt igår! Och vilket gäng vi va! Underbart 😍 vi fick dock stå i kö i typ 45min eller något för att få komma in! Kommer inte ihåg.. men det var så värt att vänta! 👌🏼
När vi stod i kön så va de några framför oss som började snacka med folk som inte stod i kön, de bubbla fram och tbx osv.. och sen vände en grabb sig om till oss och frågade om vi ville ha fribiljetter! De tänkte dra vidare till ett annat ställe och prataja så vi fick fribiljetter! Så himla najs! Så vi kom in gratis och jag blev bjuden på en drink av en tjej som jag träffade på toalettkön 😂👍🏼 sen fick jag såklart nån drink av Marcus 😍

Vi var på colosseum, ligger under globen! Och musiken var bra, drinkarna va goda (förutom att de inte kunde göra san francisco) och det var trevliga människor! Och vakterna gjorde verkligen sitt jobb och kastade ut de som var för fulla eller otrevliga.. såklart är det alltid någon stackare som blir utslängd för att de tror att personen är för full osv men sånt händer! 👍🏼 ingen jag kände iaf! 😇

Såhär såg vi ut när vi äntligen var klara med sminket och allt! Jag sminkade dit en blåtira på Marcus och sen ett skotthål i pannan! 😂😂 kanske inte var de bästa men eftersom de inte är så ljust på krogen så gör de inget 😂👌🏼 de va iaf några väktare eller något som trodde han hade fått en blåtira! Så de va jag nöjd med i efterhand 💪🏼
Jag gjorde rivmärken på min kind med latex, papper och blod, sen mer blod!
Natalie gjorde ett öppet sår på halsen så det ser ut som man ser sklettet! Skit coolt, sen gjorde hon en liknande sminkning som jag hade på sin kille Marcus 😊 fast han hade bara ett rivmärke!

Vi är jätte nöjda med kvällen! Och vi var ett grymt gäng!
De va min Marcus, Natalies Marcus, Natalie, jag, My-Therese och två kollegor från Ica! Så vi hade det sjukt roligt och jag drar mer än gärna ut med det här gänget igen! 👌🏼
Synd bara att några andra polare till mig inte kunde följa med 😔 hade varit sjukt roligt! 💞

Kommentera här: