BOOMMM

Haha så jävla bra dag idag! Jag fick gräva runt starkströmskablar och det gick otroligt bra, har en ny markgubbe som är sjukt rolig! 😁 han har en dotter som är lika gammal som mig också!

Nej men enligt mig är vi ett skit bra team! Han sa också en jätte rolig grej idag som höjde mitt självförtroende en gnutta 😇 han sa typ såhär "det märks på din körning att du trivs i maskinen, eller iaf tycker det är väldigt roligt att köra" och det är så sjukt sant! Sen sa han "man ser att du kommer bli en bra maskinförare på hur du kör, du tar det lugnt och försiktigt"!! Sen sa han lite mer saker och det värmde! Jag blev jätte glad och ännu mer taggad på att bli en bättre förare! Jag har ju några förebilder som kör maskin otroligt bra och det kommer ta några år innan jag är på deras nivå men jag ska dit! 💪🏼

Blev en otroligt bra dag och ser fram emot nästa!! 😍

Den här skylten ramlade ner i vårt schakt.. typ 0,5-1m ifrån min lilla anläggare! 😰 men det gick bra! Som tur var! Hade gjort vääääääldigt ont att få den i huvudet.. om ens hjälmen hade hjälpt.. det vet jag inte. 😱😱

Kommentera här: