Bucket list

Jag har skrivit en lista med saker som jag vill göra! Så jag ska bocka av de med tiden och det kommer vara en grej som jag kommer skriva om på bloggen varje gång jag bockar av en sak! Jag har ingen gräns på när allt måste vara klart, så jag kanske är klar med den om 5år? Vem vet!

Först hade jag 9 saker, efter idag så kom jag på lite saker så nu har jag 13 saker! Jag får klura lite så får vi se hur lång den blir! ☺️
Men jag tror inte jag kommer avslöja alla, ni får vänta och se med tiden! 😇
Så tex, jag kan avslöja en som ni kanske kan lista ut som jag har på listan!
Flytta hemifrån! Och det gör ju jag om 1 vecka!
Då skriver jag 1 av 13 på Bucket listen klar! Så skriver jag om de, känslor osv sen kommer nästa nån gång i framtiden! Men lägger jag på något mer på listan så ändras ju listan! Så har jag kommit på 7 saker till och jag har gjort 5 saker så blir det 5 av 20 saker! Så listan kan bli oändlig!! Eller så gör jag flera olika listor? Jaja, just nu är det en!

Marcus och jag funderar på att göra en lista tillsammans också! Och det skulle ju vara otroligt roligt! 😍
Har ni några förslag skriv till mig isf❤️


Kommentera här: