Kryssning

Vi hade det super mysigt på kryssningen! Lyssna på musik, åt god mat och snacka skit! 😁


När vi kom på båten så började vi med att ta en fika, jag tog en räkmacka och en redbull! ☺️ sen gick vi och satte oss i den delen som de hade en scen och lyssnade på musiken de spelade! De spelade tex "han tog av sig sin kavaj, sparka av sig båda skorna sen så spotta han ut snusen och sa min sköna får jag lov"!! Den låten är ju ganska bra! Jag och Marcus mormor hängde med iaf i låten och gav allt! 😂👍🏼


Sen var det dags för middag och maten var väl inte på topp.. det var lammköttet och revbensspjällen som va goda typ! Potatisgratängen var torr och hård.. blä, laxen var smaklös så man fick rädda den med lite salt! Men glassen var god! ☺️
De hade en liten efterätt i en mini skål som va typ 5cm hög som jag trodde va cheesecake.. men de va typ äpple, kanel och något.. den va inte så god den heller! Konstig konsidens och smaklös!
Men man ska inte vara så kräsen! 😬

Efter middagen så gick vi in i taxfreen och alla handlade förutom jag! Jag tänkte köpa snus men de hade inte mitt märke och orkade inte stå och välja 😂

Vi hade en otroligt bra dag iaf på båten och det var jätte mysigt! 💕

Kommentera här: