YOUTUBER - Hampus Hedström

Hampus är en youtuber som bara gör videos som är inriktat på humor! Och han kan sin grej..
Lilla söta Hampus har 207 000 prenumeranter på sin youtubekanal! Förlåt för liten bild på honom men kompliterar med mer text och info! Varför? Jo, för det är många som undrar mycket om honom! Tex hans ålder..
Han var hemlig med sin ålder ett tag innan han " kom ut med den", låter fel.. jag vet. Låter som han har kommit ut ur garderoben!! Men haha så är de inte!
Så hur gammal är han? Han är född 1996 så han fyller 21 i dec, (google is you friend) 5 dec ifall någon undrar! Jag har inte följt honom så länge men han är en av mina favoriter! Han lägger upp ca 1-2 videos i veckan! Och alla är sarkasm, parodier och ja, på skoj! HUMOR!!! Så ta inte illa upp..
Om ni inte visste de så kan han trolla lite eller mycket? jag vet inte hur duktig han är men trolla kan han!! :)
Hans första youtubeklipp på youtube är ca 2:30 min lång men han var väldigt duktig redan då! Så jag tycker att hans klipp idag är lite bättre men han var redan dukitig! Hmm.. vet inte hur jag ska förklara! Men HÄR hittar ni hans fösta klipp som ligger på youtube! Vad tycker ni om det?
Sen hur han är nu, klippen är lite längre, mer redigering men samma gamla Hampus! Ett av hans senaste klipp hittar ni HÄR.
Man märker att han har utvecklats! Men ändå.. han är samma person och han är helt enkelt född till att stå framför kameran! :)
Vad vet ni inte om Hampus då?
Han har dyslexi, skriv och läs svårigheter! Han har lite allergier och tix.. sen synfel! Det jag är imponerad över är att han skriver manus själv, redigerar bort tixen och ändå får ihop en cool och bra video även fast han tar bort allt som är charmigt! :)
Han döljer det inte direkt eftersom han har nämnt allt i videos! Sen.. eftersom han är en riktig skojare så kanske han bara har skojat om allt det här och jag.. jag... jag har gått på det! ALLT KANSKE ÄR ETT PRANK!!! haha.. nej de tror jag inte! :) Jag skulle vilja att han gjorde en video som man inte får klippa i videon! Det skulle vara spännande!
 
Nej men nog snackat om Hampus! Jag gillar hans videos och jag tycker han är grym på det han gör men att han inte ska dölja sina tix för det är charmigt och videosen kan bli roliga om han har med de ibland! (fast han har ju med de ibland... inklippta i sina videos)
Jaaa, jag är skit trött!
Det här var allt jag hade om den här youtubern! BYE
 

Kommentera här: