Äntligen 😍🗡

Jag har tagit hål i näsan och nja de gjorde inte så ont! Lite kändes de ju men skulle inte påstå att det gjorde ont! 😁


Där har ni den! De är lite blod på bilden för såklart blöder de när man har tagit hål i kroppen 😂

Men jag är jätte nöjd och tyckte den va skit snygg 😍

Den gick fort att göra också! Han tvätta rent, smorde in lite, stack igenom nålen, satte i smycket sen var det klart! Det ända som kändes var när nålen åkte igenom! Och det lilla som kändes varade i typ 1-2sek! No problem! 😇🗡👌🏼

Men.. jag har en liten överraskning.. jag piercade mig inte bara i näsan! Jag gjorde en so kallas för tragus också! Den var en aning snällare än vad näsan va! Samma grej när, tvätta, nål, smycke och klart!
Egentligen skulle båda kosta 800kr tillsammans.. men jag fick betala 600kr! 😇 tror det är hans standard för 2 smycken men ville att det skulle låta bra!

Så vill ni se en liten bild på min tragus? 👍🏼
Här kommer den 😇

Skit fin men vill hellre ha en liten ring där! Men de är påväg med posten så de är bara att vänta in så kan jag byta sen när det har läkt 😁


Älskar piercingar och tatueringar men jag passar inte i för mycket så jag kör på de här! I piercing väg så räcker det här.. kan ta några "vanliga" hål i öronen i framtiden! Jag har ju hål i öronspettsarna men vill ha typ 3-4 st på raken! Men vi får se när det blir av! 😇

Tatueringar? Ja, följ mig på bloggen så får vi se vad som blir av och inte blir av! 😈

Men vad tycker ni? Hiss eller diss? 😇

Kommentera här: