Dröm dig bort

Det finns skönhets grejer jag vill och ska göra i framtiden. Jag tänkte göra två listor med saker som jag vill göra, en som jag kommer göra i framtiden, en som förmodligen inte kommer bli av!

Så här kommer listan!



Kommer bli av någon gång



  1. Operera brösten

  2. Tatuera ögonbrynen

  3. Lasra bort hår (bikini linje)

  4. Sätta i löshår

  5. Testa spraytan




Drömmar



  1. Tatuera en drömfångare över hela låret

  2. Lasra bort hår på hela benen och hela underlivet (kan man säga så?)

  3. Tatuera en fjäder eller text på revbenen (kommer aldrig våga)

kom ihåg nu att det är inga måsten eller "jag behöver" grejer! Det är saker jag vill testa och skulle vilja göra för mig själv! 😊


Tex spraytan, kul att prova! Det är ju bara för att det skulle vara kul att testa och se resultatet och om de ser äkta ut eller inte!

Sen lasra bort hår, ja.. vill man känna sig vacker utan att anstränga sig så varför inte?
Har jag råd att lasra bort mer hår på kroppen så varför inte? Bara att köra! 😁

Det ända som får mig att inte kunna göra allt är för att allt kostar pengar och vissa saker kan göra för ont för att det ska vara värt de! 😯

Juste! Vill ha några piercingar också.. men de tar vi i ett annat inlägg 😅

Men de jag vill säga är.. vågar du? Kör bara! Du lever bara en gång! Och är de värt de så varför inte? 😁 sen får man ju tänka över när de gäller tatueringar.. de sitter hela livet! Och om du vill ta bort de så blir de ärr! Så ja, där behöver man inte tänka kör ba! För då kanske ditt enda liv du har är förstört pga en ful tatuering 😳 vem vet!

Nej men de va de!
Vad tycker ni om mina drömmar? Haha 😬

Bilder från Google!

Kommentera här: