Nu är det bättre

Igår så fick jag en värmekudde av Marcus plastmamma! :) Och gud vad skönt det var att få något lite brännvarmt mot sig :) Super skönt! Så fort den var kall igen så sprang marcus ner och värmde den!
Marcus sprang och hämtade te också! Han var så otroigt gullig och gjorde allt för att jag skulle slippa smärtan så gott de gick! Jag frågade Marcus hur det kommer bli under natten! Han sa bara ta en värktablett innan du somnar så går det säkert bra! :)
 
Under natten vakna jag två gånger av värk.. en gång inte så farligt! Men andra gången.. tror jag råkade väcka Marcus när jag drog upp benen eller något men han frågade vad de va och jag sa bara.. det gör ont! Och poff så va han uppe på fötter onallade iväg ovh hämtade vatten och gav mig en verktablett :)
Så snäll! Jag kollade faktist klockan och den var halv 4, han skulle upp senast kvart över 6! Men han va så snäll och hämtade det där åt mig :)
 
Nu på morgonen har jag inte känt någon smärta överhuvudtaget! Jag känner att det inte känns som förut lite men de är väl lite omrört där nere efter igår! Men jag håller tummarna för smärtfri dag, ingen yrsel, inga tårar och bara lycka! Ah jag ska iaf passa på att sova! Är så jävla trött.. :(
 
Glöm inte att läsa de tidigare inläggen om spiralen :)
 
Jag har läst att man kan ha blödningar ett litet tag efter man satt in den. Jag hade små små små blödningar igår. Men vi får väl se hur länge jag har blödningar om allt funkar bra eller inte osv! :) 
Vi hörs!

Kommentera här: