BIO

Idag var jag, Nathalie, mamma och Marcus på bio! Filmen var så sjukt bra och extremt sevärd! 💪🏼


Skönheten och odjuret!! Den va typ en musikal (de tänkte vi inte på) och jag älskar ju musikaler! 😃

Nej men, filmen var sjukt bra! Man måste ju ha sett originalet, tecknade skönheten och odjuret! Då kan jag tänka mig att filmen är mycket bättre! Jag vet ju inte.. jag har ju sett skönheten och odjuret (tecknade såklart eftersom den här filmen hade premiär idag) när jag va liten och jag gillade verkligen filmen! 💪🏼
Den här är ju liite annorlunda än den tecknade men de har fått till de så de är ändå väldigt likt! ☺️

Jag ger filmen 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼 tummar upp av 5 😇


Sevärd helt enkelt!!! Så bara att boka biljetter och kolla!!


Kommentarer:

1 Emelie Karlsson:

Såg också denna igår!

Svar: Visst va den bra!
Lindly

2 rememberthiis.blogg.se:

Oh vill med se den!! :D

Svar: Sjukt bra!!
Lindly

Kommentera här: