Funderingar

Jag vill göra/skapa saker!!
Jag såg en video när en tjej gjorde ljus! Och det verkade enkelt och kan tänka mig att testa det! Skulle ju vara roligt att göra saker som man kan använda själv eller sälja! :) Skulle ju vara sjukt mysigt! Då kanske man kan gå på marknad och sälja eller något nån gång ibland för att tjäna in en extra peng! Vem vet?
Haha jag gör allt för att frsöka komma på sätt att tjäna in lite extra pengar och samtidigt få något att göra! :P
Videon kan ni se HÄR!! <--
 
Samma sak känner jag runt tvål! Låter det inte lite mysigt att hulla på med sånt här? Man kan ju göra skrubbtvålar och vanliga tvålar osv!! Jag tycker det låter väldigt spännande och roligt!
Videon när samma tjej gör skrubbtvål har ni HÄR <--
 
Tänk om jag skulle börja göra såna här saker sen utvecklas och göra mer olika saker! Tillslut kan jag köra på att starta en webbshop som är öppen periodvis eftersom jag måste ha tid att fylla på lagrena eftersom jag vill göra allt själv! :) men att jag skulle starta en webbshop.. nja.. den chansen är väldigt liten!! xD
 
Hmm... vi får se hur jag gör! Det kanske blir något pyssel jag startar med! :)
 

Kommentarer:

1 Mamma Mia:

Äpplet faller inte så långt från päronträdet!!!😍💕

Svar: Hahahahha 😂😂💕💕 mamma 🙈
Lindly

2 Anonym:

Äpplet faller inte så långt från päronträdet!!!😍💕

Svar: Mammsi! 😂
Lindly

Kommentera här: