Hejsan hoppsan!

Jag har valt att stanna hos Marcus ett tag och kanske träna lite senare innan jobbet eller efter jobbet! Nathalie har sovit dåligt inatt och har blivit jätte sjuk stackaren! :( Annars hade vi tränat vid 9!
 
Det gick bra att köra Carro och de! Men som sagt.. jag är INTE en morgon människa! Men efter att ha varit vaken och kört i en blandning mellan rusningstrafik och lugn trafik så har jag piggnat på mig! Jag lyxa till det med lite frukost på donken! Toast och mjölk, Mmmm såå gott!! :D
 
På fredag ska jag få hjälp med min bil också! Så najs! Blir super glad!! :D Sen är det bara att åka raka vägen till besiktningen så den blir godkänd och klar! :) Yes! Så glad!!!
Jag gillar verkligen min bil! ;)
 
Eftersom jag har skrivit två inlägg idag redan så får ni nog vänta lite på nästa inlägg! ;) Men det klarar ni va? ;)
 
Hade tänkt sova hemma imorgon men vi får se om det blir så! Carro och de har ingen bil för tillfället så kanske blir så att de får låna min bil fram till torsdag! Men vi får se om de vill låna den också! Jag kommer ju inte behöva den! Men såklart kommer jag städa ur bilen innan de får den :)

Kommentarer:

1 norrbotten emma:

God morgon
ha en fin måndag!

Svar: Tack, du med!
Lindly

Kommentera här: