Sommar

Nu längtar jag till sommaren!! Tänk att den här sommaren kommer Marcus och jag ha egen baksida att sola på, egen lägenhet att bo i och ett eget vuxen liv (vuxen poäng till oss)! Längtar så!!


Angående min spiral så har jag ju haft den i 4 veckor (ja, jag va tvungen att kolla kalendern för jag har noll koll!) och det har gått ganska bra förutom de senaste dagarna som jag har svullnat upp och fått jätte ont! Men inatt sov jag gott utan smärtor! Men.. jag har fått mens (!?) och jag har inte haft mens på väldigt länge eftersom jag har gått på mini-piller och p-piller väldigt länge! 🙈

Så det känns lite konstigt men det är livets gång (normalt iaf) som tjej!
Idag har jag lite ont.. men inte så farligt! Det blir bättre och bättre igen!

Bara för de fick jag lite ondare bara för att jag skrev just den meningen.. men vi får se hur den här dagen kommer vara! 😳

Kommentera här: