vad brukar ni bråka om?

Jag såg en rolig lista på facebook om vad par har bråkat om! Och det är helt sjukt konstiga grejer! Haha så jag tänkte att det kan bli roligt att blogga om! :) Eftersom jag tyckte det var roligt att läsa så kanske ni också tycker det? Man kan ju iaf hoppas! :)
 
1. Ett par bråkade om hur man gör russin! Hur kan man ens bråka om en sån sak!! Tror man olika så är de väl bara att googla! :)
 
2. Bråkade om hur mycket kött som skulle få plats i en stekpanna... seriöst! HAHA, bara testa och se! :) Får de inte plats får man antingen ta fram en till stekpanna eller steka i två omgångar och frysa in! ;)
 
3. Tjaffsar om vem som ska släcka lampan när båda har gått och lagt sig. Ja, det kan Marcus och jag också göra ibland! Men de är ju lite larvigt.. hehe! ;)
 
4. Bråka om hur vagina stavas... hur kan man stava det på flera sätt? Eller stavar jag fel?
 
5. Bråka om hur troligt det är att valar kommer utveckla ben i framtiden. Ja.. de kan man ju också bråka om!!
 
6. Bråka pga att partnern inte frågade om hon också va hungrig! Ja, de va väl skumt men inget man behöver bråka om?
 
7. Bråk om hur besticken skulle stå i diskmaskinen, släng bara in skiten! De ska inte stå där inne som någon prydnad!! 
 
8. Ska tandkrämen stå på handfatet eller i skåpet? Tro de eller ej, några har bråkat om det...
 
9. Vem ska ha extra kudden på hotell? JA du.. de kan man ju bråka om..
 
10. Bråka om att man inte hade ett hjärta efter sin partners namn på telefonen!!! HAHA big deal... lite gulligt men ändå! Man kan ju ha ett hjärta om nu partnern tycker det är så viktigt! :)
 
 
Vad prukar ni bråka om? ;)
Jag vet inte riktigt vad Marcus och jag brukar bråka om.. men de är förmodligen bara larviga saker ;)
 

Kommentera här: