Eleven - Lyx vs Budget

Hej hopp alla underbara följare!

Jag tänkte tipsa om lite sink grejer som ni kanske skulle vilja slå till på! Är ni inte intresserade av smink så kan ni kika in på nästa inlägg istället! :) Nu blir det ett smink inlägg! Så nu kör vi!
 
Här nedan ser ni olika smink med priset bredvid sig! Vi har lite maskara, contour, puder osv!
Den här wet and wild cover all (concealer palett) är perfekt eftersom den har fyra i ett! Det är inte bara en enkel concealer! Alla färger är till för olika ställen i ansiktet! Therese Lindgren har pratat om den också i en budget video! :) Videon ser ni HÄR, i slutet säger hon sin åsikt om den, spola till 8:26 så får ni se vad hon säger!
 
Sen räcker det att ni kollar på priserna, de är verkligen billigt och lyx! :)
 
 
Budget vs. lyx - sminkprodukter
 
Isadora Color Correcting | Wet n Wild Coverall | Bareminerals | Isadora foundation | Clinique Mascara | Max Factor mascara | Terry Transparent puder | Miyo transparent puder | Anastasia Contour | Nyx Love Contours All
 
Sponsrat inlägg

Så vad tycker jag om deras hemsida i sig? De har allt möjligt! De har smink, hudvårds produkter, hårvårds produkter, parfymer och en kategori som heter MAN! De har tom doftljus!!! Ja, ni får ju kika in på deras hemsida själva och se ifall de är något för er! :)
Jag vart så sjukt glad för de hade min favorit parfym! Lady gaga fame! :) Och den kostade 279kr och där jag brukar köpa den (om jag inte köper den på en kryssning) kostar den 295kr! Så den här sidan har billigare priser!
De har märkes saker ockå tex Calvin Klein!
 
Sen ska ni veta (såg de här när jag gick in på deras hemsida) att om ni blir medlem på Eleven så kan ni samla poäng och ni startar med 12 500 poäng!! Är inte det hur bra som helst!?
 
Kom igen nu! ;) Det är bara att köra! <3
Nu ska jag kika runt lite och jag vet precis vart jag ska köpa min favo parfym när min har tagit slut!

Kommentera här: