Ny blogg?

Hej hopp, slänger in ett tidinställt inlägg eftersom det är svårt att få in inlägg eftersom jag jobbar 7-16 på dagarna så de händer inte så mycket på dagarna! Så jag kommer inte kunna blogga lika mycket längre, har försökt få upp 3 inlägg om dagen men nu blir det typ 1 inlägg om dagen!?

Min plan är att få upp 2 inlägg om dagen iaf.. sen skulle det vara bra att få upp 3 inlägg.. men då blir det isf ett morgon inlägg, ett inlägg när jag slutar och ett innan jag går och lägger mig!! Men det kan hända att jag jobbar över eller är väldigt trött efter jobbet så jag inte orkar! Sen vill jag ju ha minst en bild till varje inlägg.

Jag ska verkligen försöka och hoppas att det håller!! Men.. jag tänker börja om på nytt! Starta en ny blogg, nytt namn och ny header! 💪🏼
Och den nya bloggen kommer handla om jobb, träning, design och mitt vardagliga liv! Så det kommer bli lite ändringar. Hoppas ni vill följa med på äventyret!

Jag ska planera mina inlägg väl och ha en dag i veckan som jag tar bilder med systemkameran som kommer komma upp på bloggen! Och de ska vara oredigerade.. allt behöver inte vara perfekt?

Så vad säger ni?


Kommentera här: