Killar på krogen vs tjejer på krogen!

Det här är en sak jag stör mig på....

När vi tjejer går ut på krogen känns det som man är på en dating sida! Killar verkar tro att krogen är ett ställe man hitta "the one"....night stand! Men tyvärr alla tjejer vill inte knulla en främling bara för de är på krogen, tyvärr men vi vill heller inte ha era äckliga händer på oss! Oj, nu förstörde jag 17:åriga killars dröm med krogen... Eller? Jag menar absolut inte att alla killar är sådär!! Och jag menar heller inte att alla tjejer inte är ute efter one night stands..

nackdelar för tjejer på krogen är....
1. Killar klämmer och känner
2. Måste nobba killar för de förväntar sig att man kanske är singel eller något?
3. Man får stå ut med alla "blickar" och killar som glor på de ena och de andra.
4. Vi går aldrig säkra!! (Vet aldrig om det är en full våldtäcksan där ute)
5. Kommer det en kille som vill hjälpa om man är för full vet man inte om man kan lita på honom...

Som sagt det gäller inte alla killar!
Tex alla killar är inte våldtäcksmän som kastar sig över en tjej och drar av en kläderna.. Iaf hälften är såna som tjatar till sig de de vill ha. Sen det där att man inte kan lita på de som försöker hjälpa en.. Man kan inte lita på de pga dagens samhälle! Det finns för många idioter och man kan inte se på en person om de är snälla eller inte! Så det kan bli jobbigt om personen faktist vill hjälpa och va snäll så tror man illa om de. Stackarn säger jag bara... :( allt det här är så jobbigt!!

Men ni ska inte tro att det är lättare för killarna!

När killar är ute på krogen och blir lite full så blir de en aning högljudda..eller? De flesta kan jag gissa!
Och då kan andra "elaka" killar vara ute efter bråk. Och sen har ju killar de där super fulla kåta tjejerna efter sig som hänger och klänger och pratar dirty med de. Ah, killar har det inte lätt!!

Nackdelar för killar på krogen...
1. De hamnar lätt i bråk även fast de inte gjort något!
2. De får kåta bimbos efter dig!
3. De måste köpa drinkar till tjejer för att bli av med de.
4. Ska de gå hem måste de vara berädd på att någon annan kille ska "mucka".

Som ni förstår är det inte mycket lättare för killar! Men eftersom jag inte är kille själv så kan jag inte skriva speciellt mycket om de... Jag vet iaf att jag int skulle vilja hamna i bråk med någon som anklagar mig för något jag inte gjort!

Nu kanske ni tänker men tjejer som visar halva tuttarna/rumpan och går omkring med de minsta kläderna och bh:arna med mycket push up vill ju ha något, fel. De kanske trivs i de kläderna... Känner sig snygga! Stolta över sin kropp... Har de inte sagt "jag vill ha sex" så betyder de inte att de vill ha de, inte att ni får taffsa heller!men om jag går naken så vill jag att folk ska ta på mig och knulla mig... Nej. Tänk efter nu boys!

Det är precis samma för killar! Bara för att de har muskler och ser tuffa ut betyder de inte att de vill bråka! Eller bara för de har kepsen bak och fram så betyder de inte att de vill mucka! Har jag fel?
Går en killa omkring med tights jeans betyder det inte att han är bög heller! Fattar ni poängen?

Så.. Berätta.. Vad är eran åsikt om allt det här.

Kommentera här: