Skam

Nu ska jag och Marcus kolla på skam! Det är en serie som vi kollar på datorn! Kollar ni på skam? Den är ganska bra helt ärligt! 😍

Ibland är de lite lång tråkigt när de hånglar hela tiden.. men ah! De hör till filmen antar jag! 😂
Tror man kan lära sig saker genom filmen också! Ni får kolla själva och se, en sak man kan lära sig är tex de är inte alltid som de verkar vara! 😁

Imorgon ska jag möta upp Natalies pojkvän Marcus (Så jobbigt att både min och hennes Marcus heter likadant och båda med c) så ska vi köpa lite raketer! Jag kommer inte köpa så många eftersom jag kommer ha dåligt med pengar nästa månad 😱😱 men de är alltid kul att skjuta raketer 😁

Hur ska ni fira nyår?😊
Jag ska vara med Natalie, Marcus, Marcus och Natalies mamma och syster! 👍🏼 så vi ska käka gott och dricka lite och smälla lite 😇👍🏼

(Hade ingen bra bild så fick bli på en fågel)

Kommentera här: