Träningen är på topp

Marcus var på brottarfys idag och ojojoj vilken träning! Jag var nämligen där och kollade på! Och jag skulle ALDRIG klara det där.. helt sjukt! De gjorde armhävningar och benböj med sin kompis hängandes på sig!! Eller man fick bära de.. heeeelt sjukt!! Marcus väger 75kg och han som han körde med vägde 82kg! Lite skillnad.. så det blev iaf tunkt för Marcus.
 
Och stackars Marcus fick ont i lårbenet (han har brytit det och har en stång i låret) så han klarade inte av att göra alla uppgifter till 100%! Men kämpa det gjorde han iaf! Han är så duktig iaf! Jag är jätte stolt och det var några som vek sig i uppgifterna som är top top top tränade! Och Marcus som har tagit de ganska lugnt gjorde uppgifterna minst lika bra tills benet sa ifrån! :) Jag är verkligen stolt över honom! 
 
Själv har jag ont i knäna efter dagens ben pass på gymmet.. uh! Skulle ha väntat i 2-3 dagar innan  ett banpass med de här knäna! Men nu är det som det är.. jag kunde ju inte heller göra benpassen så som de egentligen skulle göras! Pga mina skit jobbiga.. bläää.. knän.. Men sånt är livet! :) Bara att kämpa på så kanske det blir bättre med knäna vem vet! Träning kanske kan laga de lite iaf! Hoppas på det :)
 
Men nu ska jag förbereda mig tills jag ska sova!Så ni får ha det gött! :)

Kommentera här: