Middagen inställd

Tyvärr så vart middagen inställd men då fick vi annat gjort! Jag har fått en ny dator igen. Jag fick byta min dator mot en som var lika bra! Fast den här är i märket lenovo ist för HP! Och den har i5 prosessor som tydligen ska vara ganska bra! Jag är iaf jätte nöjd och hoppas verkligen att den här ska funka utan problem.

Den är tyvärr inte blå. Men det skadar inte! Hellre en dator som funkar än en blå dator som inte funkar! Eller hur? :)

Jag har provat gå ut på internet och kollat lite på youtube. Ljudet är bra och den är snabb, men det beror kanske lite på internetet också. Den har stor skärm och jag tycker den verkar bra :)
Nu ska jag bara ladda ner Spotify och crome på datorn sen är den perfekt i mina ögon! Sen såklart kommer det komma upp bilder osv på datorn men det är ju inga problem :)

Mamma har köpt lite grejer från IKEA eftersom det låg precis bredvid, vi var i Barkarby! Så hon huller på att bygga ihop de.
Den här är inte färdig! Det ska vara en lucka också, halva luckan är i glas. Sen fler hyllor såklart än på bilden!
Det här lilla bordet, vi har ett likadant fast stort också!

Sen är det en byrå också! Det är kartongen bakom den smala långa kartongen. I den smala långa ligger luckan i.

Kommentera här: