va arg jag blir | Bilder från nyår

Oh okej börjar med det dåliga och sen det roliga!
Jag hade skrivit ett inlägg imorse, Typ kvart i 10! Det har försvunnit!! Jag kommer ihåg att jag skrev det och han lägga upp det innan 10!! Suck va lesss jag blir!!
Men iaf.. det jag skrev var iaf att det skulle komma en tjej och köpa en klänning och att jag tycker det är bra att sälja kläder och saker iat för att slänga. För då tjänar jag pengar OCH det är bra för miljön! right? Sen är det alltid bra att ha en budgett ifall tex min mobil skulle gå sönder så har jag pengar :)
det var typ det jag skrev..
 
Nyår nu då! :D
Här fjantar jag mig framför kameran! Det var en kompis som hade med sig en kamera så alla lånade den och tog kort! Vi hade ganska roligt och det vart många bilder! :)
Som ni ser på bilden så har jag lockat håret, jag har också gjort en enkel sminkning men den syns inte så bra på bilden :(
 
 
Här sitter Marcu och Anna och snackar skit! :)
Anna gömmer sig lite bakom ljusen xD
 
 
 
Jag och Anna :)
Min min är inte den vackraste men haha, jag bjuder på den :)
 
 
Här ser ni min klänning ganska bra! Jag ville ta en rolig bild så då hade vi de här snälla själarna som ville vara med :D De kanske inte hade något val.. inte vet jag ;)
 
 
Jagg, Matti,Tim och Anna :)
 
 
Haha måste bara förklara varför jag håller för hans munn!! Han sig så sur ut och jag tyckte inte det var okej! Så då höll jag för :)
 
 
Mys i soffan med bästa Anna :) Sen har vi skorpan på hörnet där haha, tredje hjulet? ;)
 
 
Sen avslutar vi med min underbara älskling! :D Han är så sjukt söt även fast han inte är speciellt seriös haha! :)
 
 
Men nu vet ni iaf hur jag var klädd på nyår! Och ni vet också hur jag såg ut! Bra va? :)
Sen är de bild på de flesta som var där inte alla! Men vi hade jätte roligt och jag fick nyårspuss av min älskling <3 
 

Kommentera här: