Godnatt

Nu innan jag ska sova så häller jag i mig ett glas C-vitamin och jag har planerat en vecko grej igen! Va ganska länge sen!

Kommer ni ihåg att jag hade vecko grej förut? 😬
Jag tänkte slänga upp en igen! Men nu kommer de inte vara bestämt en vecko grej i månaden (en hel vecka med ett inlägg om dagen runt ett viss ämne, tex saker jag har beställt, mina favorit smink produkter osv) utan jag gör de när jag känner för de! De kan vara två veckor i rad eller 3 månaders mellanrum! Vem vet? Men snart är de en på g igen ☺️
Vad de blir får ni se när de blir av! Vi får se om allt är klart så ni kanske får den redan nästa vecka! Men vi får se om jag skjuter upp den och kör en "flytta in vecka" 😁 eftersom de bara är 2 veckor kvar (!!) så de är mer lägligt! Men om de inte blir den här hemliga veckogrejen den här veckan som kommer så kommer ni iaf få lite ledtrådar tills det är dags! 👍🏼 vi får se vi får se!
Mycket nu! Kanske blir en packa med mig vecka den här veckan som kommer ist! 🙀🙀🙀

Haft myskläder hela dagen! Men nu ska de av 😏 ska nämligen krypa ner hos min älskling och äntligen få soooova (han sover redan) 💕

Kommentera här: