Jaha

Okej.. den här dagen blev inte som planerat iaf. Jag hade ju mina mål. Men ah.. har inte gjort en enda än. Har tappat sugen och är trött och ja. Seg dag!
Marcus och jag åkte och åt pizza och det va ju skönt att få snabbmat eftersom båda e trötta och bara vill slappa idag.
 
Helt ärligt så är det här en dag som är allmänt jobbig! Så jag tror inte jag kommer göra så mycket idag.. alltiså inte heller ha så mycket att skriva om! Men jag kommer på något.. kanske köpr ett tips inlägg eller något! :)
 
Jag planerar att fixa en ny tatuering! Vet inte vad än.. men något blir det antagligen :) Jag ska skissa lite och planera.. googla lite och se vad jag kommer på! Sen ska jag också försöka hitta någon bra gaddare. Den jag va hos sist var kanske inte den bästa.. om jag ska vara ärlig! Men ah.. vi får se vart jag ska gå. Ni kanske har tips på något ställe?
 
 
Det finns så många otroligt snygga tatueringar. Nu ska jag bara komma på vad jag vill ha för tatuering!
Kanske är det jag kommer skriva om senare idag ;) You never know!
 

Kommentera här: