3:års present i förväg 💕

Tack världens bästa pojkvän! Jag fick en liten 3:års present i förväg av honom idag och det vart lite skönhets grejer! ☺️

Jag är jätte nöjd över alla grejer och har testat alla hos en kunnig person som sålde grejerna!

Nu kommer jag få ordning på min hud 💪🏼

Jag ska inte klaga men.. jag tyckte det var för dyrt! Men han tyckte jag va värd varenda krona tydligen 😂 lite romantiskt av honom men om jag får bestämma så behöver han inte köpa något till min nästa årsdag eller typ 3 födelsedagar framåt! 😬 men.. jag har ingen talan som vanligt! Brukar gnälla om att han får max får ge min någon present som kostar 200kr, men helst under 200kr!!

Jag vill inte att han ska lägga för mycket pengar på mig.. men sen hur mycket jag lägger på honom spelar ingen roll!! 😁😁

Men tack ändå älskling! Jag är jätte glad över alla grejer även fast det vart dyrt! ❤️

Det är en lite gott och blandat, body scrub, body butter, ansiktsmask, manikyrkit osv! Love it!


Kommentarer:

1 Majcuz:

Tänk om du får årspresent igen på vår årsdag då🤔

Svar: NEJ, vill inte ha något mer älskling! Förbjuder dig :*
Lindly

Kommentera här: