Andra dagen på jobbet!

Haha ska jag fortsätta kalla dagarna på jobbet för andra, tredje, fjärde osv.. nej! HAHA sjukt ju! Tillsut är jag väl uppe i 54 dagen på jobbet.. haha.. nej! MEN, idag har jag fårr köra mer maskin! Och det är ju skit roligt! Jag har glömt bort alla raster.. tur man har kollegor som påminner en! :) Bara låtsas som man hänger med vad klockan är!
Nej men idag vart det mycket maskinkörande och det rullar på bättre och bättre! :)
Vi gjorde klart en del av jobbet så imorgon sattsar vi på två olika uppdrag som ska bli klara som inte är så stora uppdrag men de ena kan vara lite struligt! :)
Vi ska fylla upp en markhöjd till rätt höjd, det kommer vara det enklaste och det kommer nog gå ganska fort! Men det andra är att vi ska gräva upp en gångbana och leta efter ett rör som vi vet på ett umgefär vart den är!! Så antingen hittar vi den på en gång.. eller så får vi gräva upp ca 4-5m brett och 3m djupt! :) Men det går ju fort att fylla igen.. problemet är att det inte bara är att gräva för vi vill inte ta sönder skiten! Sen när vi har hittat röret ska vi koppla på ett annat rör och dr vidare sen göra en snygg bädd till röret osv osv osv... haha behöver inte ta allt i dejaljer här inte! :)
Men det kommer bli roligt och spännande! Gillar att man går igenom morgondagens uppdrag dagen innan så man har lite koll! :)
 
Snart är de läggdags för mig så ni får njuta av dagens youtuber imorgon så får vi se om det kommer upp något intressant inlägg imorgon på kvällen! Ska försöka bli bättre på blogga fast jag jobbar men kan ju inte blogga på jobbet tyvärr för då måste jag jobba! Kanske kan slänga upp något inlägg på rasten men vill inte klistra mig fast i mobilen så fort det blir rast! Men men, jag ska göra så gott jag kan! :)
Kör på en oldi! :)

Kommentera här: