Hudvård

Jag måste bli bättre på att ta hand om min hud! Sen måste jag bli bättre på att ta hand om mitt hår också.. men nu är de huden!

Så jag använder en night cream! Jag ska försöka använda den typ varannan kväll sen ska jag försöka använda ansiktsmask 1-2 ggr i veckan också! 😇 sen måste jag bli bättre på att tvätta ansiktet varje morgon.. jag är jätte dålig på det!!!
Finns det mer man kan göra? Är det verkligen bra att använda ansiktsskrubb? Isf så tvättar jag ansiktet med det så man får bort all skit efter man har sovit! Egentligen kanske man ska tvätta ansiktet morgon OCH kväll. Hmm, jag använder ju så sällan smink så jag tvättar ju inte av ansiktet! Men kanske borde köra skrubb på kvällen och bara vatten på morgonen?

Idag efter jobbet så kom kom jag hem och tänkte passa på att fixa och dona men så kom mamma och Henke förbi med mat, fika och jag vet inte vad! Så jag han få undan allt på vardagsrumsbordet.. men längre än så han jag inte! Och nu är Marcus hemma och då blir inget av.. sen måste jag sova om ttyp 30 min!! Jaha, få va den hör dagen borta! Men de är ändå trevligt att få träffa mamma och Henke! 😊

Kommentera här: