Jag ska förklara!

Mitt internet tog slut igår! Drf dåligt med inlägg här på bloggen. Så här kommer det allt ni har missat!!


Ibland kan man inget annat än hata sitt hår, men det har varit värre måste jag ju säga!
Det här va igår efter jag hade duschat och inte orkade föna håret ordentligt så det blir rakt och rätt volym!

Såhär snyggt vart det! 😇 haha, fluffy de är ju snyggt eller vad säger ni?


Idag var vi tvungna att sätta i en pump i schaktet för det vart fullt med vatten och det kom bara mer och mer och mer vatten hela tiden! Men.. slangen var trasig så det sprutade vatten överallt!!! Men vi lyckades vända den trasiga delen neråt så det inte sprutade överallt!

Jag åt en ordentlig och god frukost idag! Jag är så stolt, brukar inte kunna äta frukost men imorse gick de bra 😁 stolt tjej! 💪🏼

Det vart te, en macka med ost och paprika sen på ett fat hade jag paprika och mozzarellaost! Hade ingen tomat så de vart paprika 😇

Och nu till det ni kanske har undrat ett tag? Vad har jag gjort med handleden!!

Jo, jag larvade mig på IKEA och åkte på vagnen sen så skulle jag sätta mig till rätta och då började Marcus springa precis då så jag tappa balansen och tog emot mig med händerna (såklart) och stuka handleden! 😔 så har skit ont!!!

Men de blir nog bättre tillslut! 😬

Nu ska jag chilla och sen blir de väl att hämta byråer. Vi får se, jag är ganska trött!

Kommentera här: