Nu åker minnesväggen ner!

Jag kommer spara det mesta tror jag men det är nog dags att påbörja en ny minnesvägg eller bok! ☺️


Finns många minnen på den här väggen 😁

Tex när jag, min plastmamma, saga och pappa var på älgparken och fick klappa älgar 💕
Olika biobiljetter från filmer vi har sett på bio, ett reklamkort från en resturang utomlands som vi kom väldigt bra överens med de som jobbade där! Jag fick träffa kocken och ta ett kort med honom, vi dansade och hade väldigt roligt på just den restaurangen ☺️

Biljetter från första gången (har bara varit där en gång) jag var på IMax bio! Födelsedagskort från min bästa vän, busskort från jag va i Göteborg med Marcus och tom gym kort som jag fixa när jag va utomlands en gång! 😂👍🏼


Minnen från Grönalund har jag också! Och små parisnyckelringar från jag va i Paris med klassen 😇

Kommentera här: