Nytt i lägenheten 💕

Nu har vi fixat klar tv-bänken! Glömde fota den så de blev en dålig bild.. tog kort på bänken nyss och försökte rädda den eftersom de är mörkt i rummet och jag har parkerat min rumpa i soffan 😂

Men såhär blev de!

Är jätte nöjd med den! Den är snygg och passar in i rummet 👍🏼


Marcus och jag sprang in på IKEA igen!! Haha, vi skulle köpa gardiner och gardinstänger men.. ja, när vi kom in där så ropa de i högtalarna att de stänger om 15 min!! Så jag blev stressad och det slutade med att Marcus och jag kom ut från IKEA med en rullgardin till sovrummet, en matta, en krok att hänga nycklar på och 3 blommor!!!! Hahahah...
Blommorna va fina iaf och de väckte verkligen lägenheten till liv 😉
Mattan slängde vi ut i hallen och det blev super bra!!

Den lilla blomman är en sån blomma som äter flugor typ 😂 så jävla coooool!!

Jag längtar tills de blir varmt och jag ska få fixa i trädgården! 😉

Kommentarer:

1 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom:

Så fint

Kommentera här: