Vad gör dig nykär?

Det är som att bli kär på nytt när jag hör den här låten 😍 Marcus skickade den här till mig förra året när han var i Holland om de inte va för 2:år sen? Hmm.. kommer inte ihåg när! Men han ha i Holland i 3 veckor! Och jag kommer ihåg att jag saknade honom något enormt!!! Sen skicka han den här låte och hela jag bara smälte av kärlek ❤️❤️

De här är en av många andra saker min kille gör för mig för att jag ska få känna mig speciell och omtyckt! Det finns vissa saker som bara gör mig glad, andra som får mig överlycklig sen de här unika sakerna som får mig tårögd och helt förälskad på nytt!

Jag vågar inte ens tänka hur rörd jag skulle bli bara av att vi skulle åka utomlands tillsammans och ha en semester full med kärlek och romans 😍 Omg! Han är den enda för mig iaf 💕 han alltid varit och kommer alltid vara 😘

Jag visste att det va något speciellt med honom första gången jag träffade honom! Men det tog tid innan jag fick känslor, kolla på oss idag! INGEN eller INGET kan sära på oss 💕

Kommentera här: