YOUTUBER - Beas liv

Bea har en humor kanal på youtube! Och hon är verkligen rolig! Kanske därför jag följer henne? Haha, nej men hon är också full med energi som youtubern jag skrev om igår!
 
En glad liten youtuber som har 170 000 prenumeranter! Hon lägger upp typ 2 videos i veckan och alla är så otroligt roliga!! Tror inte jag har varit missnöjd med en endaste video? Det är väl någon vlogg som kanske har varit lite utdragen mitt i videon typ... en gång? Haha nej! Jag gillar verkligen Bea! Hon gör otroligt bra videos och är sjukt rolig! :)
Det är svårt att säga "det här gör Bea på youtue", hon gör allt! OKEJ? ALLT! Haha.. och det är sjukt roligt! Hon kör inte på mycket skämt och vitsar osv.. hon är bara rolig som person helt enkelt! :) Hon bjuder på sig själv till 100%!! Men jag har inte sätt hennes första video, så vad säger ni? Jag ska kika på den nu på en gång så får vi se vad jag tycker!
Hon är mycket försiktigare på något sätt, pratar försiktigt och har INTE samma energi som hon har i dagens videos! Men hon har lite samma stuk på något sätt! Så jag gillar den trotts kvalite och låg energi! Hennes första video är 4 min lång så kika in på den! Ni hittar hennes första video på hennes youtubekanal HÄR!!
Kika in på den :)
 
Men hennes nyare videos är mycket bättre enligt mig :)
Vill ni se en av hennes senaste videos så klicka HÄR! :)
 

Kommentera här: