YOUTUBER - Jimmie Star

Första dagen för yourtube veckan! Och som ni ser i rubriken så är det Jimmie Star som jag ska skriva om! En glad och snäll prick!
 
 
Jimmie star har en youtubekanal som är inriktat på smink och nöje om ni frågar mig! Han är hur gullig som helst och rolig eftersom han säger så knasiga saker ibland (kanske är en liten humorkanal i smyg) och man kan inget annat än älska honom! :)
Jimmie har ca 90 000 prenumeranter och är väldigt aktiv på youtube! Han lägger upp videos väldigt ofta och just nu lägger han upp inprincip varje dag! Och det är ju väldigt roligt att han är så aktiv speciellt om man har mycket fritid och behöver roa sig! :)
Hans första video på youtube (som ligger uppe på hans kanal) gjordes för 3 år sen och videon är 4min lång! Skillnad från hans videos idag som brukar vara lite längre! :) Det är skillnad på honom för 3:år sen och idag! Men jag blir så förvånad att han ser så bekväm ut framför kameran, men det kanske inte är hans första första! han kan ju ha tagit bort sin första video! Men HÄR har ni hans förtsa video!
Och HÄR har ni en av hans senaste video som jag gillar lite extra! :)
 
Han gör smink videos, Jimmie testar, vloggar och färgar håret videos! :)
Men inriktning är ju smink och skönhet!

Kommentera här: