YOUTUBER - SaraSongBird

Sara är en youtuber som riktar in sig på smink och mode men också mycket vardag! Hon har mycket skönhet men ändå mycket av allt annat också! Hoppas ni förstår vad jag menar...
Jag gillar verkligen hennes energi!
 
Sara har ca 106 000 prenumeranter och lägger upp typ 1-2 videos i veckan! I mitt fall är det skönt för då har jag inte 9+ videos som kommer upp varje dag som jag ska kolla på! Men ibland är de skönt att ha några att nöta igenom! Som sagt jag älskar hennes energi och att hon alltid är glad och skrattar! :) Hon är en solstråle!!
Hennes första video som ligger uppe på hennes youtubekanal är ca 2 min lång och lades ut för 4 år sen, hon har inte alls samma energi som hon har idag! Hennes första video ser ni HÄR! Nu i dagsläget så har hon mycket mer energi och strålar ut glädje! :) Hon bjuder mer på sig själv och är mycket mer erfarenhet!
Sen är hon mycket roligare att kolla på nu än vad hon var då eftersom det är så stor skillnad på henne!!
En nyare video hittar ni HÄR!! Sjukt bra video, hon säger många bra saker så de måste ni kika in på!
 
Hon är så otroligt söt!! :)

Kommentera här: