Äntligen

Äntligen droppade de in lite nya tider!! 😍 så jävla glad! Har jobbat idag sen ska jag jobba ons, fre och lördag! 😁 två 7h pass och ett 8h pass! 😇 så glad! Som sagt så är de vanligt att få lite förre timmar per pass i min sitts! Men nu börjar de gå bra! 😍 vart så sjukt glad när kassaledaren berättade att jag hade fått två nya tider den här veckan!!

Kunderna såg lite paff ut.. haha speciellt när de frågade "behöver du extrapengar eller?" Och jag svara "ja, men största andledningen varför jag blir så glad är för att jag tycker de är skönt att ha något att göra", sen om de fatta att de är att alla mina vänner jobbar på dagarna eller om de tror jag är en ensam stackare det spelar ingen roll 😂 jag är glad iaf! 👍🏼

Jag har varit dålig på att blogga idag.. men mamma började läsa en "bok" som min morfar har skrivit. Han har skrivit om sitt liv och allt som han har gått igenom från att han var jätte liten till han flytta till huset som han och mormor har bott i så länge jag har levt! 💞
Idag är mormor död och morfar lite virrig. Han bor på ålderdomshem! Men minnet har han kvar! Iaf om saker som hänt för väldigt länge sen!

Imorgon är en ny dag, nya möjligheter och perfekt dag för att börja småpacka och städa sen gymma! 👍🏼

Kommentera här: