Respekt! đŸ‘đŸŒđŸ’ȘđŸŒ

Jag sitter och kollar pÄ youtube och Marcus spelar! Och eftersom vi bÄda trÀngs inne pÄ hans rum sÄ mÄste man respektera varandra!

Marcus hatar nĂ€r jag sitter och lyssnar och kollar pĂ„ YouTubes sĂ„ jag slĂ€nger pĂ„ mig ett par hörlurar sĂ„ han slipper höra! Och dĂ„ slipper jag höra hans spelande. Yes, vi löser de smĂ„ "problemen" som vi har enkelt! đŸ‘đŸŒ

Marcus Ă€r nöjd och jag Ă€r nöjd 😁


MEN spiral och smĂ€rtor! Ja, jag har haft lite smĂ€rtor idag. Det Ă€r mest mensvĂ€rk men det Ă€r lite "spiralsmĂ€rta" ocksĂ„! Men nu Ă€r de mensvĂ€rk! Jag överlever och mamma har berĂ€ttat att det Ă€r normalt att man har ont efter insĂ€ttningen nĂ„gra veckor! SĂ„ de Ă€r bara bita ihop och sen kanske det blir bĂ€ttre! đŸ’ȘđŸŒ
SĂ„ jag biter ihop sĂ„ fĂ„r ni hĂ€nga med resan tills allt nĂ€r normalt och bra igen đŸ‘đŸŒ eller om jag har otur och mĂ„ste ta ut den!


Kommentera hÀr: