Lediga dagen blir kaos!

Jaha, har jobbat in fredagen så man ska få vara ledig! Men nej, jag har disk, tvätt och städ dag här hemma! Lika bra att göra de när Marcus inte är hemma för annars blir inget gjort.. försökte städa igår.. men de tyckte Marcus att man kunde göra sen 😂

Så jag passar på ny! Men just nu har jag 1h att ta död på umetiden tvättmaskinen går! 🤔 så då kan jag vila upp mig lite framför datorn 😎

Jag ska mellan nästa tvätt fixa med crossbilderna som ni aldrig fick upp här på bloggen 😂 sen ska jag träna är de tänkt.. och planera hur jag ska fixa trädgården! Ja, jag är som min mor! Många bollar i luften 😇

Jag är inte 100% nöjd med min kropp.. men eftersom jag har varit 10kg större så har jag ganska lätt att acceptera den! Men när jag har nått mitt mål så kommer de komma upp bild på när jag vägde ca 71kg fett och en när jag har nått mitt mål med kroppen! Muskler väger ju mer än fett så jag kan inte säga att jag har vikt mål! För de har jag inte 😇

Men vill ändå väga mellan 60-65kg som jag gör fast med kroppen jag kämpar för! 💪🏼☺️ vill INTE väga under 60kg.. vill inte vara för smal! 😂

Kommentera här: