Ska bli bättre

Gud vad jag tjatar om att jag ska bli bättre på att blogga! Haha, nej men imorgon är sista dagen på bygget på fullerö! Och då blir de normala tider istället för 6:30-19:00 mån-ons och sen 6:30-13(eller 15,16 beroende på om de är mycket att göra!

De tiderna gör en ganska trött den Ica på helgerna! Det händer inte så mycket då förutom att jag jobbar! Haha... men ska försöka skärpa mig!

Jag har en ide.. jag ska göra ett blogg inlägg om gårdagen på jobbet! Haha förstår ni?
Tex på tisdagen kommer de upp ett inlägg som heter Måndags jobb så skriver jag om vad jag gjorde och om de hände något speciellt osv, ons kommer de upp tisdags jobb osv så på lördagen kommer de upp fredags jobb! För då får jag upp ett inlägg varje dag i veckan och måndag kan jag ha special inlägg 😇🤙🏼 låter det bra?
Vi får se om jag lyckas med det här men de är bara att hålla tummarna så på måndag börjar den nya iden för att lösa problemet med dålig uppdatering på bloggen! Taggade? Det är iaf jag! 😎

Kommentera här: